אירועי יום הזיכרון וחיזוק מהרב עובדיה יוסף

    חדשות קול חי Comments Off on אירועי יום הזיכרון וחיזוק מהרב עובדיה יוסף
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באנדרטת הזיכרון בהר-הרצל בירושלים נערך בשעה זו טקס האזכרה הממלכתי לאלפים ארבע מאות שבעים ושבעה בני אדם שנרצחו בפעולות איבה וטרור מתום מלחמת העצמאות ועד היום, כשחמישה-עשר מתוכם מצאו את מותם בפיגועים שאירעו בשנה האחרונה.
    הטקס נערך במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, יושב ראש הכנסת, הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה, והרבנים הראשיים לישראל. בשעה אחת-עשרה לפני הצהרים נשמעה ברחבי הארץ צפירת זיכרון למשך שתי דקות, ואחריה החלו בבתי העלמין הצבאים טקסים לזכרם של עשרים ושנים אלף תשע מאות תשעים ושלושה חללים שנפלו במערכות ישראל מראשית חידוש הישוב היהודי בארץ ישראל ועד היום.
    נשיא מועצת חכמי התורה הרב עובדיה יוסף נשא הבוקר תפילות לעילוי נשמת חללי מערכות ישראל ומי שברך לחיילי צה"ל, ואמר כי אלמלא החיילים שהקדוש ברוך הוא ישמרם ויחים לא יכולנו ללמוד תורה, והיינו תחת העריצים הרשעים צוררי ישראל. מדבריו הרב עובדיה יוסף הביא כתבנו משה גלסנר.האזכרה הממלכתית לחללי מערכות ישראל נערכה לפני הצהרים בחלקה הצבאית בהר-הרצל, שם אמר ראש הממשלה נתניהו, אח שכול בעצמו, כי ביום זה כל עם ישראל משפחה אחת, ומביע הזדהות עם בני המשפחות השכולות. שר הביטחון אהוד ברק אמר בטקס זיכרון בבית העלמין הצבאי בקרית שאול כי העם כולו מייחל ליום בו לא ישלחו עוד חיילים לשדה הקרב. יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין דיבר בטקס זיכרון בהר-הזיתים על חשיבותה של בירת ישראל, ירושלים.
    אירועי יום הזיכרון ינעלו בשעה 19:45, בטקס הדלקת המשואות בהר-הרצל, הפותח את אירועי יום העצמאות השישים וארבעה של מדינת ישראל.



    0 תגובות